انتشار آهو 1/2 
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
نويسندگان
لینکستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزشگاه هوشمند (آهو) و آدرس ahoosystem.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





با درود به همراهان ارجمند

پس از مدت‌ها کار فشرده‌ی همکاران و البته انتظار شما گرامیان، سرانجام نسخه‌ی 1.2 سیستم آهو (آموزشگاه هوشمند) منتشر شد. نکات ضروری به شرح زیر به استحضار می‌رسد:

1- توصیه می‌شود در ربات اختصاصی تلگرامی آهو با شناسه‌ی @AhooResponser_bot عضو شوید. امکانات این ربات تقریباً مهم‌ترین موضوعات مرتبط با آهو را پوشش می‌دهد. این امکانات عبارتند از: دانلود برنامه، پرسش‌های متداول، فعال‌سازی و اعتبار، آموزش، دانلود نرم‌افزارهای پیش‌نیاز و... برای عضویت در ربات کافی است بر نشانی بالا و سپس گزینه‌ی استارت کلیک فرمایید. همچنین کوشش خواهد شد به تدریج به امکانات ربات افزوده گردد.

2- برای بار نخست از نصب برنامه، ضروری است که نرم‌افزار Microsoft SQL Server Express 2012 بر روی کامپیوتر شما نصب باشد. آهو هنگام نصب خود تشخیص خواهد داد که آیا این برنامه نصب هست یا خیر. چنانچه نصب نباشد؛ لازم است نخست آن را نصب فرمایید. می‌توانید نرم‌افزار یاد شده را برای ویندوزهای 32 و 64 بیتی از طریق دکمه‌ی دانلود ربات دریافت نمایید.
❗️❗️همچنین به عنوان یک نکته ی بسیار مهم در رابطه با نصب Microsoft SQL Server Express 2012 ضروری است توجه شود که در مرحله ی Instance Configuration، گزینه ی Default Instance انتخاب گردد.



3- خاطرنشان می‌شود که مسیر قرارگیری بانک اطلاعاتی آهو در درایو D بوده و به صورت ثابت D:\AhooDB\ می‌باشد.

4- برای نصب برنامه پس از دانلود آن، ضروری است به صورت:  Run as administrator  اقدام نمایید.
(کلیک راست بر فایل نصب Ahoo 1.2 و انتخاب گزینه‌ی Run as administrator).

5- پس از نصب برنامه، برای نخستین اجرا ضروری است به صورت Run as administrator وارد برنامه شوید (کلیک راست بر روی آیکن برنامه و انتخاب گزینه‌ی Run as administrator).

6- نام‌کاربری و رمز عبور برای ورود به برنامه admin (با حروف کوچک) می‌باشد که قابل ویرایش خواهد بود.

7- نام‌کاربری و رمز عبور جهت ورود به قسمت یادداشت‌های من در نوار ابزارک‌های برنامه، برای مدیر ارشد (کاربری که نخستین بار وارد محیط برنامه می‌شود) همان admin با حروف کوچک است.

8- توجه شود که نام و نام‌خانوادگی مدیر اولیه به صورت پیش‌فرض «مدیر ارشد» می‌باشد که لازم است پس از ورود به سیستم، مطابق با راهنمایی‌های قسمت help برنامه اقدام به تغییر مشخصات خود نماید.

9- در نسخه‌ی دوره‌ی آزمایشی به عنوان یکی از اقدامات پیش‌نیاز برای سایر زیرسیستم‌های فعال از جمله تنظیم و ثبت برنامه‌ی هفتگی، ضروری است کاربر از بخش مشخصات آموزشگاه (در مدیریت سیستم) دوره و شاخه‌ی تحصیلی آموزشگاه را مشخص نماید.

10- ضروری است هر چند وقت یک بار از اطلاعات خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه نمایید. این کار به‌ویژه پیش از نصب مجدد نرم‌افزار ضرورت دارد.

11- در نسخه‌ی کنونی آهو این بخش‌ها فعال می‌باشند:

✅مدیریت سیستم: شامل: مشخصات آموزشگاه، اطلاعات پایه (مربوط به: دروس، کلاس‌ها و دانش‌آموزان، همکاران، دسترسی کاربران، زیرسیستم برنامه‌ی هفتگی، زیرسیستم دفتر انضباطی و اطلاعات پایه‌ی متفرقه)، مدیریت پیامک، پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات

✅زیرسیستم برنامه‌ی هفتگی

✅زیرسیستم دفتر انضباطی هوشمند (داهو)

✅زیرسیستم دفتر معلم

۱۲- از این پس به منظور سهولت در پیگیری اخبار و موضوعات مرتبط با آهو و زیرسیستم‌های آن، می‌توانید از طریق کانال تلگرامی و با کمک هشتگ‌های زیر اقدام بفرمایید:
#داهو    #معلم    #مراسم    #دبیرخانه    #جایزه  #حسابداری  #اموال    #انبارداری  #آزمایشگاه  #کتابخانه   #امتحانات    #جلسات       #ارزیابی  #تحلیل    #تجهیزات  #آهو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سیستم جامع آموزشگاه هوشمندآهو
[ چهار شنبه 26 مهر 1396 ] [ ] [ Ahoo Admin ]

درباره وبلاگ

این وبلاگ به منظور سهولت پیگیری موضوعات مرتبط با سیستم آموزشگاه هوشمند (آهو) از طریق اینترنت داخلی (اینترانت) ساخته شده است.
امکانات وب